Dagens höjdpunkt?

Satt och kollade runt lite på Facebook, och hittade detta foto:



Detta är taget under min ack så korta period i lumpen, jag sitter på huk näst längst till vänster mellan Luiga och Lejonqvist. (Kanske borde tillägga att dom kallade mig för "Morsan" eftersom jag var så mycket äldre.)

Kommentarerna till bilden är:

Rostvik: haha morsan!
Söderlund: retardo
Winton: Vad är detta? vem lånade ut M/90-uniformer till samhall?
Södelund: Lasse på förrådet heheh!!
Lejonqvist: winton nu tycker jag du ska va tyst!! hAHA
Rostvik: saknar du henne emelie? vore det inte kul om hon hade vart er grpC? xD
Söderlund: Vilken syn LOL. Vilken Grupp C som ligger och gråter . EMO
Norén: äääsch käften på er hon är ju min älskling! ni är bara avundsjuka för att ni får endast kolla, men inte röra henne;p hehe
Luiga: ser du hur nära hon är mig?! kmr inte kunna somna ikväll nu jag faktiskt sätt det där. ='(
Lejonqvist: Man ser ju vilken connection de e mellan luiga o morsan.. så jag tror du får ge upp på den punkten Norén!
Norén: äsch bilden är photoshopad;D
Winton: Luiga jag ser ju på bilden att du har stånd, försök inte lura oss.
Söderlund: Sluta reta Norén nu han vill ju skryta om sin tänkta fru som han kan ha i Lappfjäll..

Kul att få läsa allt detta, nu ångrar jag verkligen inte en sekund att jag hoppade av. Hur hade det blivit om jag hade stannat kvar egentligen? Evigt utmobbad? Förmodligen.

Nu ska jag försöka bota min hemska förkylning med lite starkvinsglögg och försöka komma på något dräpande att kommentera bilden med. Sådetså.

Klart slut, varulvstjut.

Kommentarer
Postat av: triana

<3 krams du ska fan inte va utmobbad..

slå på dumma männskerna



kärlek till dig

2008-11-29 @ 00:51:07
URL: http://triana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0