Vem var jag?

Jag har verkligen blivit sjukt intresserad av det övernaturliga, tidigare liv och sådant.

I söndags åkte jag och min kära kollega och syster-på-låtsas Maria till min svärmor Eva. Eva kanaliserar, som det kallas för, pratar med andeguiderna och du får ställa frågor till universum som guiderna svarar på. Så Maria och Eva satte sig ner och pysslade med det, och jag knallade runt i skogen och plockade lite lingon och mossa.

På vägen hem i bilen diskuterade vi lite av det som Maria hade fått höra, och tydligen så har hon en väldigt gammal själ som har upplevt många liv. Det som verkligen fick mig att tänka var när hon sa att min själ är nog också gammal. Jag har nog levt många liv jag också, det märks på mig sa hon.

Jag kan inte bara låta sådant bero, utan jag måste få veta merameramera! Vem var jag, vad gjorde jag, är det något i mina förra liv som fortfarande påverkar mig idag? Men jag vill ju inte gå till Eva och prata om det här, då är det bättre att gå till någon som man inte känner. Tydligen så finns det en kvinna som är riktigt duktig på sånthär som bor här i trakten. Tänkte försöka boka in mig där, så får vi se vad hon kommer fram till : )

För övrigt så har jag en efterlängtad ledig dag idag, men jag har typ tusen olika saker att göra ändå. Springa ärenden på stan, tvätta, och ikväll så börjar buggkursen! Det ska bli skitkul att få dansa lite igen, plus att vi ska samla ihop våran lilla tribal-familj snart och börja dansa magdans igen. Det ska också bli superroligt.

Nog pratat, nu är det dags att göra lite nytta istället.

Klart slut, varulvstjut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0